torsdag 21 augusti 2008

Veckan som har gått!

Då har man ju jobbat färdigt på Resö som konferensvärdinna. Det var ju mycket roligare än vad jag trodde att det skulle bli. Innan jag började jobba så trodde jag att jag hade gjort bort mig ganska så mycket med att ta detta jobb. Men det var mycket mycket roligt. Personalen som jobbade där och gästerna var jätte trevliga och goa. Saknar de redan. Det var ju inte så roligt att städa deras rum varken förre de kom eller nu när de åkte. De fick skriva vad de tyckte om att bo på Resö, om maten var god, servicen var bra, lokalerna och lite av varje, då skrev de att jag var en fantastisk trevlig, rolig, social tjej och att jag fick en stor eloge.

Dagen kunde ju inte bli bättre med lite dricks från Panget. Fick se så där 500 kr på två dagar.
Det blev ganska så mycket dricks i sommar, ca 3000 kr om inte mera. Ganska så nöjd!

Det var ganska så tråkigt att vara ensam hemma så jag tog mej en sväng till Nordby shoppingcenter uppe i Strömstad. Hittade jätte fina skor som jag skulle vilja ha men som vanligt var de för stora och alldeles för dyra. Får ta mig en sväng till Göteborg någon gång här framöver och se om jag hittar några snygga skor och som passar mina små fötter.
Hittade tyvärr inga fina kläder så det blev inte av med det heller.

Kram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...