torsdag 30 april 2009

Jag är så himla glad!

I söndags var jag på intervju på Ljungskiles Folkhögskola, på en kurs som heter Världens kurs med Indien resa. Man läser om Indien och så åker man på en resa i Indien i 3 veckor. Jag fick reda på igår att jag kom in på kursen. Så det blir till att flytta i höst. Är så himla glad.

Igår var jag med min kusin Julia, vi bakade kärleksmums som Julia tog med sig ner till Bengtsfors Gymnastik. De hade nämligen vår avslutning på gympan för barnen. Jag hjälpte till att ta lite bilder på dem. De var jätte duktiga igår.

Jag är även kattvakt. Det är roligt, jag har ju inte katten hos mig dock. Han är så kelig och ska kammas 20 minuter varje dag. Det blir ju så när man är ensam 24 timmar om dygnet nästan.


Jag får säga GRATTIS!

till min kusin Viktor som fyller 6 år idag.
till mitt kusin barn Ellen som fyller 1 år idag.
och till mormor som skulle ha fyllt år idag.

1 kommentar:

Elin sa...

Grattis till kursen i höst! Va spännande!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...